ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

04 September 2013

"COLLAGEN BUKAN SEKADAR UNTUK CANTIK"

Tertarik bukan dengan tajuk entry kali ni? "COLLAGEN BUKAN SEKADAR UNTUK CANTIK"
Wajah gebu, anjal, awet muda adalah dambaan setipa wanita. Maka, ramai wanita hari ini sangat prihatin tentang penjagaan dan kecantikan kulit wajah. Oleh sebab itu juga, ramai antara kita sanggup menjalani pelbagai prosuder kecantikan seperti suntikan Vitamin C, botoks dan rawatan lain yang berkemungkinan mendatangkan kesan sampingan terhadap kesihatan.

Jika kita tidak mahu memperjudikan kesihatan kulit melalui cara tersebut, apa kata beralih kepada 'collagen' untuk mendapatkan kulit lebih sihat dan awet muda. 'Collagen' adalah pilihan terbaik dan selamat memandangkan tubuh kita juga mengandungi 75 peratus 'collagen'. Biarpun begitu, terdapat beberapa kriteria yang harus diambil serius semasa memilih 'collagen' terbaik di pasaran sekarang. Semasa memilih 'collagen' terbaik untuk kulit anda, lapan kriteria ini harus ada dalam 'collagen' yang anda pilih iaitu:

1. 'Collagen' yang diambil daripada jenis 'collagen' yang makan atau minum bukannya suntikan
2. Saiz molekul kolagennya bersaiz kecil (1000 dalton) untuk penyerapan pantas
3. Mempunyai emolient unggul dan mampu mengunci kelembapan berpanjangan
4. Mempunyai antioksidan yang tinggi
5. Mempunyai elemen Vitamin B-Complex untuk membantu sintesis dan membina 'collagen' semula jadi tubuh
6. Mengandungi glucosamine demi menjaga kesihatan sendi
7. Mampu meransang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang
8. Dan yang paling penting 'collagen' tersebut adalah selamat dan tidak bertoksik


Collagen Powder Shaklee memenuhi 100% kriteria seperti di atas

Melihat kepada senarai ciri-ciri collagen yang digariskan tadi, Collagen Powder Shaklee adalah satu-satunya produk 100% memenuhi kriteria yang ditetapkan. Maka tidak mustahil ramai testimonial mengaku dan bersetuju produk keluaran Amerika Syarikat yang baru dipasarkan oleh Shaklee Malaysia setahun yang lalu ini, berkesan terhadap kulit dan kesihatan.

Collagen Powder Shaklee didatangkan dalam bentuk mudah larut yang dipek dalam bentuk uncang. Pengguna hanya perlu bancuh bersama air. Ia kemudian boleh terus diminum pada bila-bila masa dan di mana jua tanpa perlu dimasak seperti kebanyakan produk collagen lain di pasaran


Dapatkan Collagen Powder Shaklee dengan harga istimewa daripada saya.

Feel free to like this link:







Nurul Atieka bt Ibrahim
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada Shaklee In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati