ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

10 June 2014

Shaklee Vivix® - Tonik Anti-Penuaan

Bismillahirrahmanirrahim...
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.


(At-Thalaq 2-3)




Satu PENEMUAAN REVOLUSIONARI dalam anti-penuaan pada tahap sellular











Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Lebih 1 juta botol Shaklee Vivix telah terjual. 




Shaklee Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No. 1 supplemen makanan di Amerika.




Di dalam kajian makmal, ramuan Shaklee Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.




Semulajadi. Ujian klinikal ke atas ramuan utama. Ekslusif untuk Shaklee.









4 mekanisma penuaan Pada Tahap sellular




1) Kerosakkan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan daripada yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan Shaklee Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.




2) Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Di dalam satu penemuaan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Shaklee Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.




3) Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun oleh Sel-Sel

Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan Shaklee Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.




4) Penimbunan Protin AGE

Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced Glycation End Products) boleh menyebabbkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Shaklee Vivix adalah 10X lebih kuat daripada resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.










Shaklee Vivix juga turut membantu menjaga/ memelihara:


  • Kesihatan jantung
  • Kesihatan otak
  • Kesihatan sistem imun
  • Kesihatan sendi
  • Perlindungan antioksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan



** Milikilah Tonik Ajaib daripada Shaklee ;)





Atieka...
"Passion to be a great Muslimah, future wife, future mom..."




~ Kejarlah Akhirat, Dunia pasti mengejarmu ~





Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Cik Nurul Atieka bt Ibrahim

Shaklee Independent Distributor (ID No: 914543)

tieka1990@yahoo.com




013-3464752











Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati